Looking for a vendor Pharma Grade Pills, Adderall, Ritalin, Concerta, Anavar, Winstrol.

bad_coco_melon

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 11, 2023
Messages
44
Solutions
1
Reaction score
24
Points
8
Goddag, drenge!
Dette er en slags spørgsmål og en søgen efter en leverandør.

Spørgsmålet er, hvordan vi kan få fat i alle de piller, der er nævnt i titlen, på et farmaceutisk kvalitetsniveau? Så ingen hjemmepressede piller, intet kogt i nogens kælder/mikrobølgeovn.

Vi leder efter leverandører eller metoder, vi selv kan få dem offline (gå og møde forbindelser, korrupte personer, falske recepter eller hvad som helst).
 

vegetalista

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 10, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
I USA er der i øjeblikket stor mangel på Adderall. De fleste apoteker kan ikke engang udskrive recepter. Jeg tvivler på, at du vil finde meget andet end presset meth osv. I hvert fald med hensyn til Adderall.
 

bad_coco_melon

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 11, 2023
Messages
44
Solutions
1
Reaction score
24
Points
8
For at gøre det klart:
Vi er ikke på udkig efter leverandører, der kan levere ingredienserne til fremstilling af disse lægemidler.
Vi leder efter piller i blisterpakninger og æsker.
 

bad_coco_melon

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 11, 2023
Messages
44
Solutions
1
Reaction score
24
Points
8
Det lader heller ikke til, at folk forstår, at vi ikke leder efter Xanax, Oxy, Diazepam eller noget opioid/noid-relateret.

Vi ønsker at erhverve Adderall, Ritalin, Concerta, Anavar, Winstrol eller andre stoffer, der virker på samme måde som disse.
Adderall, Ritalin og Concerta er ADHD-medicin.
Anavar og Winstrol er orale anabolske steroider.
 

snake123

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 3, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hej, jeg er på udkig efter en anabole,

Jeg er også på udkig efter anabolske steroider, enten anavar eller winstrol i oral pilleform (ikke rå ingredienser, der skal bruges til at fremstille dem, bare rene farmaceutiske piller klar til brug). Send venligst en besked eller svar med alle oplysninger. Befinder sig i USA.
 

bobbrown1488

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 2, 2024
Messages
9
Reaction score
0
Points
1
det er virkelig nemt at brygge din egen test, decca eller endda winny dbol som en flydende oral . du kan finde rå pulvere på Alibaba .
 
Top