Question Looking for a vendor Leder efter en leverandør, jeg kan ikke finde en URGENT

stevepreston

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
33
Reaction score
3
Points
8
jeg har brug for en leverandør af bmk eller p2p forløber leverandør kan sende mig til ALGERIA ANNABA 23000 den hurtigste måde muligt venligst fyre jeg har brug for 1 kg.
Jeg kan ikke finde nogen, det er næsten en uges forskning.
 

Ashkan23

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Jul 30, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Er det muligt for mig at komme fra Asien for at arbejde sammen med dig på dit arbejde?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,427
Solutions
4
Reaction score
974
Points
113
Deals
1
Spørg kineserne her på siden. Har du kigget på markedet? Kineserne her vil tage sig af escrow. Husk nu, børn, BRUG DEN *****ING SØGEFUNKTION! Det står bogstaveligt talt i reglerne.
 

stevepreston

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
33
Reaction score
3
Points
8
Tror du ikke, at jeg har kigget og ikke fundet det, der er grunden til, at jeg postede her? Kommer dette til at kaste dit sind mindst en gang.... alligevel har jeg brugt den skide søgefunktion og ikke fundet det, der er grunden til, at jeg poster her, og nej tak ... du er så smart ved at pege på disse chineese..... oooh vidste ikke noget om den info sorryyyy ...fuuuuuck jeg har sendt en besked til alle fire på dette forum, før jeg skrev, så hold op med at tro, at du er den klogeste person ved at pege på nogle fuuuucking noob-ting ... jeg prøver at finde det, jeg søger efter, og jeg er træt, så jeg har ikke brug for din brok her....jeg skriver ikke dette på forsiden af dit hjem ... tak for din forståelse
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,427
Solutions
4
Reaction score
974
Points
113
Deals
1
Der er mere end 4 kinesere her. P2p og bmk er forbudt i hele verden. Det er den samme ting, phenylacetone. Man kan lave det selv. Du kan ikke købe det nogen steder lovligt, medmindre du har dokumentation. En film, jeg så engang, havde en replik, der lød: "Du var så bekymret for, om du KUNNE gøre noget, at du aldrig overvejede, om du BURDE gøre noget. Det er nemmere at købe meth end phenylacetone. Find et forstadie, der er tilgængeligt, så har du mere held. Prøv at bevare roen. Det er dit valg, hvordan du reagerer på folk.
 

stevepreston

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
33
Reaction score
3
Points
8
læs venligst før du kommenterer ... hvem sagde om p2p tror du ikke, at jeg ikke ved det stop venligst jeg ved, at du ved det bare find en anden artikel tak alligevel
 

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 20, 2022
Messages
146
Reaction score
81
Points
28
Jeg tror ikke, at du vil få et svar med din måde at skrive på.... Produktet er forbudt i Kina, så de vil ikke få flere der. Hverken i forummet eller udenfor. Tag en anden vej end via bmk. Der er mange andre metoder på listen. Jeg ville prøve at bruge p2np som en forløber, hvis jeg var i deres sted.
 
Top