Findes der en videokommentar eller en billedguide til fremstilling af Lsd-25 fra bunden?

Kai

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 7, 2021
Messages
26
Reaction score
22
Points
3
jeg har læst de fleste indlæg og litteratur om lysergsyre, men min abehjerne forstår bedre med nogle visuelle stımuli har aldrig prøvet at lave lsd, og jeg er villig til at prøve det for første gang, men jeg er nødt til at være sikker på, at jeg ikke gør noget forkert. Vid eller billeder vil blive værdsat, jeg sigter mod at gøre det fra morning glory frø ty for din opmærksomhed
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
442
Reaction score
678
Points
93
LSD er en meget kompleks syntese, og det er svært at finde det vigtigste forstadie til det - lysergsyre. Har du en kilde til reaktioner til syntese?
 

Kai

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 7, 2021
Messages
26
Reaction score
22
Points
3
Jeg har nogle grundlæggende glasvarer og nogle kemikalier og en stor mængde morgenfruefrø, som jeg ville prøve at syntetisere for at prøve komplekset, men jeg havde ingen måde eller tillid til at få det fra en ekstern kilde.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
Vi kan bruge ekstraktion med alkohol, vand og ether, men renheden vil være tvivlsom.
 

Peacefull

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 4, 2022
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Det vigtigste i denne branche er tillid til dine handlinger. Læs omhyggeligt og handl, så får du succes!
 

simplechemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 17, 2022
Messages
17
Reaction score
16
Points
3
Ja, men det er et amid af lysergsyre ... bare hydrolysér.
 
Top