Looking for a vendor Jeg har brug for hjælp til at finde leverandører

ihavenoidea

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 13, 2022
Messages
1
Reaction score
2
Points
1
jeg har brug for fenty, h, meth eller hydromorfon

Jeg har forsøgt at lede efter markeder her, men efter at have talt shitloads på min første, fordi jeg klart er en dumbass og bliver snydt af det, holdt jeg mig til at lede efter stik lokalt. jeg er tilbage her og prøver igen, fordi denne fyr koster mig 25 dollars for en . af fenty tænker im dumme

Hvis nogen har anbefalinger til leverandører, der kan få mig det lort, jeg vil have, der er troværdige og gør escrow, så lad mig det vide, jeg er i Canada og vil hellere leverandører, der også er hernede, fordi det ville være sikrere med forsendelsen.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
Jeg kan hjælpe dig med noget af det, men det kræver, at vi taler lidt om det. Jeg bor faktisk i Californien, men der er et sted i nærheden af en ven i Washington, hvor krydsning er åben for alle, hvis du kender til det.
 

Microogata

Don't buy from me
Resident
Joined
May 2, 2022
Messages
9
Reaction score
6
Points
3
Jeg er også i Canada, og jeg planlægger at sælge i fremtiden, selvom jeg lige nu ikke har noget (undskyld). Jeg vil gerne lære mere om det canadiske lægemiddelmarked, men det ser ud til, at der er meget få brugere fra Canada her.
 

ihavenoidea2

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Jeg var nødt til at oprette en ny konto, fordi jeg havde glemt adgangskoden til den første, men sig til, hvis du nogensinde be*****ter dig for at starte op med at sælge, for jeg har virkelig brug for nogen hernede.
 

ihavenoidea2

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Jeg var nødt til at oprette en ny konto, fordi jeg havde glemt min adgangskode til den første, men ja, lad os tale om det, jeg mener, jeg er nede, jeg vil bare gerne være høj.
 

Loooow

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 30, 2022
Messages
34
Reaction score
9
Points
8
Hvis jeg var dig, ville jeg gå til det mørke net.
Tag et kig på de ti største markeder, når det passer dig,
find en sælger, der sender fra mit land
og har mange af*****tede salg med gode anmeldelser!
 

ihavenoidea2

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
lol taler med dig fra det tro det eller ej, jeg har ingen idé om, hvor jeg skal gå hen
 

m03

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 16, 2022
Messages
15
Reaction score
4
Points
3
Som et andet medlem sagde, så brug darknet. Sørg for at læse op på darknet-bibelen for din egen sikkerheds skyld!
De fleste af de store markeder har forbudt lister, der udtrykkeligt har sagt fent, men det er let at finde ud af, hvad der er og ikke er.... bare hold øje og indse, hvilke detaljer der giver det væk.... ;)
 

dopeyfour

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 5, 2023
Messages
43
Reaction score
10
Points
8
Hvis new alphabay ikke går ned, anbefaler jeg. Få kinks tor.taxi. Jeg tror, at i2p linker op
f
 

Antihero999

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 6, 2023
Messages
53
Reaction score
53
Points
18
Jeg kan sende produkter til Canada, men jeg sælger kun KU-krystal, så du er velkommen til at kontakte mig, hvis du er interesseret i det.
 

REDCAJUN

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 2, 2023
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
nogle rigtig gode leverandører her prøv dem alle, men brug escrow hørt RCS er god også hørt VAKENTINO CARTEL er god også
 
Top