Hvordan rejser man på fly med medicin?

longinfornow

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 8, 2023
Messages
13
Reaction score
6
Points
3
Jeg vil gerne rejse med ca. 10 g ketamin fra Storbritannien til USA, jeg har taget THC-vape-patroner gennem tolden i makeup-poser samt svampepulver i pillebeholdere (du ved dem, alle har med hver ugedag på hver æske). Ketamin er et pulver, så jeg går bare ud fra, at jeg skal finde en måde at få det til at ligne et hudplejeprodukt ved at opløse det i en væske eller lave en læbescrub ved at blande produktet med andre ting.
Er der nogen, der ved, hvordan man sikkert kan transportere ketamin eller ketaminlignende krystallinske pulvere på et fly?
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
10 gram er meget nemt, du skal bare pakke dem og lægge dem midt på balderne, du behøver selvfølgelig ikke at stikke den ind, der er kun en i midten, fordi det er en lille mængde og en god, normal attitude uden chat på mobiltelefonen, der ikke vækker mistanke, og det er nemt Normalt er de enheder, man passerer, metalkontroller. Hvis du putter den i din kuffert, kan de inspicere alt, hvad du bærer, det er mere mistænkeligt. Jeg transporterer mine ting på denne måde, når jeg rejser
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
43
Points
28
Og hvis du er lægemiddelproducent, er det bedre at undgå fly, hvis du rejser meget, du vil være på radaren, og du vil blive tjekket, hver gang du rejser.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
156
Points
43
Opløses i vand, puttes i en lille shampooflaske, puttes i din væsketaske
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
43
Points
28
fra UK😭US,tryk til tabletter, og skriv paracetamol
 

longinfornow

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 8, 2023
Messages
13
Reaction score
6
Points
3
dam at smart af
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
43
Points
28

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
43
Points
28
Lip liner-blyant (bred), bor den mere end halvt ud, og tryk den forsigtigt sammen.
 
Top