Håber du, at dette er det rigtige sted at spørge om TLC?

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Hej med jer,
Jeg ved, at jeg har stillet mange spørgsmål på det seneste. Jeg er nybegynder ... jeg har tydeligvis investeret en masse penge i denne hobbit, og jeg har kigget på TLC.
Jeg har ALTID sagt, at jeg ikke laver kemi i massevis for at sælge - i modsætning til de fleste mennesker her, og så er det et ventespil, når jeg har brug for noget til laboratoriet, men jeg er endelig nået til det stadium, hvor jeg kan begynde at udforske nogle tertiære aminer fra de 500 g tryptamin, som jeg har.
Jeg tror, at TLC kommer til at være en stor faktor, når jeg skal finde ud af, om RXN er af*****tet.

Nu er mit spørgsmål dette - har jeg 100%, uden forhandling brug for en 0,25% NaCIO-opløsningsspray?

Jeg har naturligvis blegemiddel som rengøringsmiddel, men det indeholder tydeligvis andre ting og skal destilleres, og jeg gætter på, at det vil være en røv på grund af det faktum, at jeg vil trække alt vandet med det og ikke kender koncentrationen. Jeg kan selvfølgelig ikke finde nogen færdiglavet spray.
Kan nogen forklare, hvad sprayen egentlig gør? Jeg har kigget på denne VIRKELIG nyttige info, og han siger, at man skal bruge en 0,25 % natriumhypokloritopløsning.
Endnu et spørgsmål - hvad skal jeg bruge som væge? Vil akvarelpapir kunne gøre det? Eller skal det være et bestemt materiale - det står der ikke rigtig noget om, og det er stort set det eneste, der ikke står noget om.
Jeg har naturligvis ingen referencer, fordi jeg bare er en fyr uden et officielt laboratorium, og derfor er deres resultater et nyttigt sammenligningsbillede, men jeg vil primært bruge det til at konstatere, at rxn er færdig ...
Tak skal I have!
 
Last edited by a moderator:

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
73
Reaction score
26
Points
18