Question Looking for a vendor EFEDRIN PILLER/TABLETTER EU

Cufa_batko

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 25, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Søger efter en leverandør af gode og billige efedrinpiller i EU. Jeg befinder mig i Bulgarien, men her kan jeg ikke finde noget godt. Vær venlig at hjælpe!!!
 

Constantylious777

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 2, 2021
Messages
70
Reaction score
114
Points
33
Deals
62
Efedrin er for reguleret til at få fat i det = hvis der er en chance for, at nogen har det = potentiel stor LE-provokation (jeg ved, hvad jeg taler om, jeg har været med i spillet i årevis).
 

Candyshop

Buying through escrow
New seller
Language
🇵🇱
Joined
Jul 13, 2023
Messages
32
Reaction score
19
Points
8
Deals
1
Det er underligt, for masser af EPHEDRIN var fra Bulgarien, jeg leder også. :)
 

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Mar 24, 2023
Messages
44
Reaction score
19
Points
8
Jeg er også fra Bulgarien. Du har pseudoephedrin i "nurofen stop cold", du skal bare udvinde det.
 

JesusCrystal

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Mar 4, 2023
Messages
8
Reaction score
6
Points
3
Han talte om efedrin, ingen pseudoefedrin, ikke? For omkring 2 år siden var det muligt at få nogle flere efedrinampuller fra BG, men nu ved jeg ikke, jeg er ude af disse ting i et stykke tid ...

Hvis det hjælper dig .... kan du prøve at se, spørge, søge nogen fra Rumænien ... Der er et stort firma, der producerer perfekte efedrinpiller, som du perfekt kan udtrække ... navnet på produktet er Efedrina Arena (tysk firma, der opererer i Rumænien) kasse med 1500 piller (75 g) til 500-700 euro ...

held og lykke
 

Candyshop

Buying through escrow
New seller
Language
🇵🇱
Joined
Jul 13, 2023
Messages
32
Reaction score
19
Points
8
Deals
1
Mate INTERPOL lukkede det ned for et par måneder siden,
 

JesusCrystal

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Mar 4, 2023
Messages
8
Reaction score
6
Points
3
Ja, men jeg har en ny god info ... de er stadig mulige, et eller andet sted er der en stor mængde på lager 🤪😗😉😉
 
Top