Køb forskningskemikalier som tryptamin, disso, fra china-longflourishpharm

longflourishpharm

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 15, 2024
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
GRATIS PRØVER - LÆS VENLIGST FØLGENDE



Hos Longflourishpharm forstår vi, at tillid er noget, der skal fortjenes ved aldrig at bryde vores ord. Derfor vil vi vise vores påskønnelse af dette fantastiske fællesskab ved at kickstarte lanceringen af vores virksomhed med en uddeling af nogle gratis prøver af vores produkter.



Vi er ikke en gennemsnitlig køb-og-salg-virksomhed. Vores priser er overkommelige og svarer til gennemsnitspriserne på markedet for forskningskemikalier. Da vi er dedikeret til kundernes komfort og tilfredshed, forsøger vi altid at opfylde og overgå kundernes forventninger, og vi tilbyder vores nye kunder en kundeservice, der overgår fantasien......

Så længe du er medlem af dette forum, er du velkommen til at bede om prøver(10 udvalgte kunder fra EU eller USA)



HVORDAN KAN JEG TILMELDES GIVEAWAYEN?


(Du skal læse følgende for at kunne få gratis prøver)


Der er kun to enkle krav, som du skal opfylde for at kunne nyde en gratis prøve. Du skal være medlem af dette forum. Hvis der står "nyt medlem" på dit profilbanner, er du ikke berettiget til at modtage en prøve, da administratoren ikke vil godkende din anmeldelse af vores produkt som gyldig. Dette skyldes, at forummets politik for gratis prøver siger, at prøver kun kan gives til "medlemmer" af forummet.

Det næste krav til foræringen er garantien for, at du vil give en anmeldelse af vores produkt på markedspladsen og i den tråd, du læser igennem nu. Jeg vil også bede kunderne om ikke at skrive anmeldelser andre steder på forummet end på markedspladsen og i tråden (der kan gøres undtagelser, hvis du anbefaler os til en anden bruger af forummet). Så meget som jeg nyder jeres anerkendelse, ønsker jeg ikke, at administrationen af dette forum skal blive irriteret som følge af spamming. Hvis du ikke skriver en anmeldelse, efter at vi har givet dig en prøve, vil vores team og andre leverandører måske ikke vælge at give dig prøver eller handle med dig.

Hvis du opfylder disse to krav, så tillykke! Du kan modtage vareprøver! Du skal blot kommentere nedenfor på denne tråd og angive, hvilke produkter du gerne vil prøve (du må få en eller to prøver af vores produkter). Du kan sende os en besked efter din kommentar om prøver, så svarer vi!


Kan købes i øjeblikket:


4-AcO-DET.fumarat

tilmetamin.crystal



MENU:

4-aco-det.fumarate:

link til køb:
https://bbgate.com/showcase/buy-4-aco-det-fumarate-from-china.1651/



TILMETAMIN.CRYSTAL:
link til køb:
https://bbgate.com/showcase/tiletamine-crystal-available-from-longflourishpharm-legal-worldwide.1653/
 
Last edited:

longflourishpharm

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 15, 2024
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
besvaret!sir
 

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
14
Points
8
indkøb:

4-AcO-DET


mmmmm ... tasy
 

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
14
Points
8
Og hvad med

2 cb

mmda - 2

5 meo p*****
 

longflourishpharm

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 15, 2024
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
Beklager, sir, vi har ikke sådanne kemikalier:))
 

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
14
Points
8
velsmagende
 

poshtoon

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2024
Messages
4
Reaction score
4
Points
3
Jeg har sendt dig en pm
 

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
14
Points
8
Hvad med levering?
Østeuropa
 

longflourishpharm

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 15, 2024
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
Send mig venligst din leveringsadresse
 

longflourishpharm

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 15, 2024
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
For øjeblikkelige beskeder, bedes du kontakte mig direkte via:

Telegram: @fredchen999

Signal: @fredchen999.71

Threema ID: 6RJFJ228

Session ID:05d2b69b8cf9c167badac5bed32bcf8846b4d629b2cedc40dc979aaf9ab8365c4d
 
Top