Question Bedste sted at købe cannabis på det mørke net?

DavidG1

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 28, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Jeg vil gerne købe noget cannabis på det mørke net, men jeg er ikke særlig erfaren med at købe varer online. Hvad er det bedste sted at bestille fra uden at blive snydt? Og hvordan bliver de leveret, skal jeg levere hashen til min personlige adresse? Hjælp mig venligst og giv mig nogle tips, da jeg allerede har mistet nogle penge på svindel.

Tak for hjælpen! DavidG1
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
442
Reaction score
678
Points
93
Bestil på markedet, og brug escrow-tjenesten til at beskytte dine aftaler
 

DavidG1

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 28, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Yess! Det er jeg glad for. Men på dette marked er der kun få forhandlere af cannabis. Jeg har kontaktet nogle, men har endnu ikke fået svar. Jeg så også, at nogle af sælgerne har deres Telegram i deres kontaktboks. Er det sikkert at komme i kontakt med sælgere via Telegram? Og jeg har også et spørgsmål om forsendelsen: Skal jeg virkelig give mit navn og min adresse til forhandleren, eller skal jeg give et falsk navn? Tak skal du have!

Kender du en sælger, der har god kvalitet og sender hurtigt?
 

DavidG1

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 28, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Yess! Det er jeg glad for. Men på dette marked er der kun få forhandlere af cannabis. Jeg har kontaktet nogle, men har endnu ikke fået svar. Jeg så også, at nogle af sælgerne har deres Telegram i deres kontaktboks. Er det sikkert at komme i kontakt med sælgere via Telegram? Og jeg har også et spørgsmål om forsendelsen: Skal jeg virkelig give mit navn og min adresse til forhandleren, eller skal jeg give et falsk navn? Tak skal du have!

Kender du en sælger, der har god kvalitet og sender hurtigt?
 

xneason

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 23, 2023
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
du kan finde den på kerberos ... jeg lærer BB at kende via kerberos
 
Top