Er der nogen, der ved, hvad jeg kan re-x tryptamin fra?

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Stort set alt i titlen til min næste reduktive aminering ved lav temperatur til andre psykedeliske tryptaminer ... n,n-DET, denne gang, men det er egentlig ikke pointen.

Jeg spekulerer også på, om jeg bare skal salte noget af det for at kunne opbevare det bedre. Måske som benzoat? Jeg tror, det var den, der var ret stabil ... så kan jeg befri den fra dens salte fængsel i små mængder, hver gang jeg faktisk har brug for at køre en RXN ... det er mere irriterende, men ikke enormt.
I hvert fald ikke så irriterende som at have 400+g til at gå til spilde! Ha
 

gnbarsh3463_11

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 11, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Hvad er det, du prøver at gøre? Omkrystallisere N,N-DET eller usubstitueret tryptamin for at rense det? I tilfælde af DET vil en varm heptan/hexan-ekstraktion gøre tricket, ligesom almindelig DMT. I tilfælde af tryptamin kan det gøres endnu lettere, afhænger af den mængde, du bruger, 400 g tryptamin er meget, og måske i dette tilfælde vil en vakuumdestillation være bedre. En Soxlet-ekstraktor kan også bruges, hvis du har en, men igen, hvis du virkelig har 400 g tryptamin, der skal renses, er det lettere at destillere det under godt vakuum.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Undskyld, ja, jeg mente den oprindelige tryptamin, jeg endte faktisk med at få ret gode resultater ved at bruge ethylacetat til at re-x fra....det gik fra en lille uigennemsigtig/tan/gul lille krystal til en større gennemskinnelig 'sukkeragtig' udseende krystal.....og hvorfor? Bare for at sikre renhed, før jeg foretager diethyleringen, da jeg, når jeg har prøvet dimethyleringen indtil nu, har haft ret dårlige udbytter Og jeg prøver at finde ud af, hvor jeg kan forbedre min generelle praksis med at lave kemi. Jeg be*****tede at antage, at de fleste ting har en lille urenhed i sig og derfor lave en simpel re-x først for at se, hvad der er hvad.... Jeg mener, det kan da ikke gøre noget dårligt ...

Jeg sagde heller ikke, at jeg vil re-x'e det hele på én gang - det er den slags ting, der kan gøres, når jeg bruger det, aftenen før jeg laver en reaktion eller dagen før og får det til at tørre i ekssikkatoren over natten ...

Det er ikke SUPER beskidte ting, som jeg selv har decarboxyleret fra tryptofan eller noget. Det er noget, jeg har købt i Kina, men jeg ville gerne se, hvor klar og stor en krystal jeg kunne lave af det.

Nej, jeg tænkte bare, at det var en god idé at indarbejde det i min generelle teknik....

Når vi taler om at destillere ting uden at ødelægge det, har jeg lige købt et kortvejsdestillationshoved ... det var billigt tho, købte det på grund af det, ikke for noget bestemt.

Jeg har en masse tryptamin, fordi jeg arbejder mig gennem så mange forskellige aldehyder og efterfølgende reduktioner som muligt, og jeg sælger ikke noget. Jeg har lavet MASSER af n,n-DMT i mit liv, men meget få andre tryptaminer, og derfor laver jeg kun små reaktioner ad gangen - simpelthen for at prøve disse forbindelser.

Det er rart at vide, at jeg kan omdanne det til enhver grundlæggende tryptamin, jeg ønsker, så længe jeg kan få det rigtige aldehyd. Det synes jeg er sejt...

Jeg har også 500 g 3,4,5-trimethoxybenzaldehyd - hvorfor? Fordi jeg aldrig har prøvet meskalin eller TMA.
Kommer jeg til at lave noget i nærheden af 250 g af hver? Bestemt ikke på én gang, men i hele min levetid? ... sandsynligvis lol

Det er også svært at købe fra Kina, medmindre du køber enten 500 g eller 1000 g, fordi de sælger enorme mængder.

Faktisk var det eneste reagens, jeg har set solgt i mindre mængder, 2,5-DMOBA, som jeg fik 50 g af, men det var nok ikke meningen, at han skulle sælge det til mig lol Jeg omkrystalliserede det også....hvorfor? Sorte eller grå markedskilder...
 

Swirly

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 2, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
3
Opslag fra Purification of Laboratory Chemicals, 6. udgave:


Opløselighed ikke angivet. Jeg har noget 5-MeO-Tryptamin, og jeg forstår, at man mere end tryptamin skal være hvid og ren, før man går videre med en reaktion.

Jeg overvejer at prøve Hailstorms metode:

De havde også succes med 5-MeO-T.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Jeg havde faktisk held med ethylacetat ... i sidste ende ...

Det forvandlede det bare fra små krystaller til et mere gennemsigtigt og sukkerholdigt granulat.

Jeg forstår godt, at de 99 % virker lige ud af posen, men jeg tænker bare, at det ikke kan skade....

Efter min erfaring er det bare god praksis at re-x'e sine reagenser ...
 

DavidNichols

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 7, 2023
Messages
23
Reaction score
20
Points
3
DET er ustabilt tryptamin, uanset hvilket salt du laver. DPT er meget bedre, hvis du skal opbevare det i lang tid.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Åh, det er interessant. Jeg er sikker på, at det er blevet solgt som en RC gennem årene, og jeg er ret sikker på, at de solgte det som fumarat, men nej, jeg har tænkt mig at beholde det for at prøve det et par gange ... det er det hele.
Det skete bare, at jeg kunne få acetaldehyd, det er virkelig alt ...
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Jeg planlægger at arbejde igennem, hvis jeg kan
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
@DavidNichols

Åh, du godeste! Jeg ledte lige efter halvdårlige leverandører af propionaldehyd, så jeg selv kan se, om DPT er så meget bedre end DET.
Jeg går altid ud fra, at de reagenser, jeg har brug for til synteser, ikke er tilgængelige her i landet, men faktisk er en hel del af de simple aldehyder faktisk tilgængelige ...

Det havde jeg ingen anelse om! Sikke en idiot...

Det viser bare, at det betaler sig at undersøge, hvad man kan se, hvad man ikke kan se, og hvad der bare er let tilgængeligt! 😱
 
Top