Doufáte, že toto je správné místo, kde se ptáte na TLC?

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ahoj lidi,
Vím, že se v poslední době hodně ptám. Jsem nováček... iv samozřejmě investoval HODNĚ peněz do tohoto hobita a díval jsem se na TLC.
VŽDY jsem říkal, že nedělám chemii en-mass, abych ji prodal - na rozdíl od většiny lidí tady a tak je to hra na čekanou, když potřebuji něco do laboratoře, nicméně jsem konečně dosáhl fáze, kdy mohu začít zkoumat nějaké terciární aminy z 500g tryptaminu, který mám.
Myslím, že TLC bude velkým faktorem, který mi pomůže zjistit, jestli RXN dokončil.

Moje otázka teď zní takto - potřebuji 100%, bezvýhradně 0,25% NaCIO resolving spray?

Bělidlo jako čistič samozřejmě vlastním, nicméně má v sobě zřejmě další věci a muselo by být destilované a hádám, že to bude prdel kvůli tomu, že s ním budu tahat všechnu vodu a nebudu vědět koncentraci. Žádný hotový sprej samozřejmě nemůžu najít.
Může mi někdo vysvětlit, co ten sprej vlastně dělá? Díval jsem se na Tohle OPRAVDU užitečné info a říká, že se má použít 0,25% roztok chlornanu sodného.
Ještě jedna otázka - co mám použít jako knot? Bude na to stačit akvarelový papír? Nebo to musí být nějaký konkrétní materiál - to tam není napsáno a je to v podstatě jediná věc, kterou vám neřekne.
Samozřejmě nemám žádné reference vzhledem k tomu, že jsem jen frajer bez oficiální laboratoře a tak jsou jejich nálezy užitečné srovnávací foto, nicméně budu to používat hlavně pro zjištění, že rxn skončil...
Díky, lidi!
 
Last edited by a moderator:

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
73
Reaction score
26
Points
18
Za prvé, jak budete destilovat NaClO ? ud stačí destilovat vodu ven a pak ji disociovat v podstatě jen tak, abyste získali NaCl a klorát. stačí koupit slušně koncentrovaný roztok NaClO a zředit ho.
Určitě se používá jako skvrna, takže skvrny jsou skutečně vidět.